Gürcistan’da olağanüstü hal sona eriyor
15 Kasım 2007Reklam
TİFLİS: Gürcistan'da olağanüstü hal uygulamasının, yarın sona ereceği bildirildi. Meclis bugün yaptığı oylamada, olağanüstü hal uygulamasına yarın akşam yerel saatle 19.00'da son verilmesini kararlaştırdı. Ancak ülkedeki Rusya yanlısı televizyon kanalı Imedi, lisans hakkı geri alındığı için yayınlarına devam edemeyecek. Cumhurbaşkanı Mihail Saakaşvili, 7 Kasım’daki muhalefet gösterilerinde çıkan olaylardan sonra artan siyasi gerginlik nedeniyle ülke genelinde 15 günlük olağanüstü hal ilan etmiş, televizyon kanallarının haber programları yayından kaldırılmıştı. Öte yandan Rusya, Sovyetler Birliği'nin dağıldığı 1991 yılından beri Gürcistan'da bulundurduğu, barış gücü dışındaki tüm askerlerini çekme işlemini tamamladığı bildirildi.